Η Unilever σχεδιάζει την μετατροπή της μονάδα παγωτού της, που φιλοξενεί δημοφιλείς μάρκες όπως η Magnum και η Ben & Jerry’s, σε μια αυτόνομη επιχείρηση, καθώς η ομάδα καταναλωτικών αγαθών ανακοίνωσε ένα νέο πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους, που θα επηρεάσει 7.500 θέσεις εργασίας.
Ο διαχωρισμός της επιχείρησης θα ξεκινήσει αμέσα και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2025, δήλωσε η εισηγμένη στο Λονδίνο εταιρεία. Μετά την ανακοίνωση η μετοχή της Unilever σημείωσε άνοδο 5% κατά την έναρξη της διαπραγμάτευσης στο Λονδίνο
Η εταιρεία ξεκίνησε ένα πρόγραμμα που αναμένεται να προσφέρει συνολική εξοικονόμηση κόστους περίπου 800 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα τρία χρόνια και οι προτεινόμενες αλλαγές θα επηρεάσουν περίπου 7.500 ρόλους παγκοσμίως, με το συνολικό κόστος αναδιάρθρωσης να αναμένεται τώρα να είναι περίπου 1,2% κύκλου εργασιών της κατά την περίοδο. Να σημειώσουμε ότι το εργατικό δυναμικό της Unilever αριθμεί 127.000 άτομα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Hein Schumacher, ο οποίος προσχώρησε πέρυσι στον όμιλο, παρουσίασε τον Οκτώβριο σχέδια για την απλοποίηση της επιχείρησης, αφού παραδέχτηκε ότι η Unilever είχε υποαποδοσεί τα τελευταία χρόνια. Ο κ. Schumacher είχε πει ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί σε 30 βασικές μάρκες που αντιπροσωπεύουν το 70% των πωλήσεών της, θα εργαστεί για τη βελτίωση του μεικτού περιθωρίου της και δεν θα προβεί σε σημαντικές ή μετασχηματιστικές εξαγορές.
«Οι αλλαγές που ανακοινώνουμε σήμερα θα μας βοηθήσουν να επιταχύνουμε αυτό το σχέδιο», δήλωσε Hein Schumacher στις 19 Μαρτίου. «Δεσμευόμαστε να πραγματοποιήσουμε το πρόγραμμα παραγωγικότητάς μας σε συνεννόηση με τους εκπροσώπους των εργαζομένων και με σεβασμό και φροντίδα για εκείνους τους ανθρώπους μας θα επηρεατουν από τις αλλαγές».