Το νέο της οδηγό για την στρατηγική εξωστρέφειας των ΜμΕ παρουσίασε η SME’s Diplomacy Greece. Ο οδηγός έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) να αναπτύξουν μια επιτυχημένη στρατηγική, παρέχοντας κατευθυντήριες γραμμές.
Εν μέσω της έκρυθμης γεωπολιτικής κατάστασης που βιώνουμε λόγω της οποίας αυξάνονται οι κοινωνικές και κατ’ επέκταση οι οικονομικές ανισότητες η στρατηγική εξωστρέφειας αναδεικνύεται ως ουσιαστικό εργαλείο για τη γεφύρωση αυτού του χάσματος. Σε μια εποχή που η παγκόσμια αγορά γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική, η ανάγκη για εξωστρέφεια και διεθνή προσανατολισμό είναι πιο επιτακτική από ποτέ για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ΜμΕ.
Με αυτό το σκεπτικό η SME’s Diplomacy Greece παρουσίασε το νέο της οδηγό με τίτλο: “Εισαγωγή στη Στρατηγική Εξωστρέφειας για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις”. Η εξωστρέφεια δεν αποτελεί απλά μια επιλογή, αλλά ανάγκη για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
Η εξωστρέφεια αναφέρεται στην ικανότητα μιας επιχείρησης να αναζητήσει και να αξιοποιήσει ευκαιρίες σε διεθνές επίπεδο. Αυτή η στρατηγική επιδιώκει να διευρύνει την επιχείρηση πέρα από τα εθνικά σύνορα και να αυξήσει την παγκόσμια παρουσία της. Ορισμένα χαρακτηριστικά της εξωστρέφειας περιλαμβάνουν τη διεθνή εμπορική δραστηριότητα, την επένδυση σε ξένες αγορές και την προσαρμογή των προϊόντων ή των υπηρεσιών σε διεθνείς αγορές.
Το SME’s Diplomacy Greece είναι η πρώτη καμπάνια στην Ελλάδα που απευθύνεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ). Δημιουργήθηκε με σκοπό να αναδείξει την σημασία της διεθνοποίησής τους και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν χρησιμοποιώντας την επιχειρηματική διπλωματία ως μέσο της δημόσιας διπλωματίας, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας και του brand της χώρας στο εξωτερικό.