Η ταχύτατα αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αλυσίδα εκπτωτικών καταστημάτων Pepco, ξεκίνησε τη λειτουργία του πρώτου καταστήματός της, στο “Piraeus Retail Park”, τον Οκτώβριο του 2022. Σε διάστημα δύο μόλις μηνών άνοιξε δύο επιπλέον υποκαταστήματα: στο Avenue (Μαρούσι) και στην Πέτρου Ράλλη 97 και σε λίγο καιρό θα ακολουθήσουν άλλα επτά Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη!
Τι θα δούμε στην Pepco
Με βασικό της μότο: «Νοιώσε την ποιότητα, αγάπησε την τιμή!», oι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να ψωνίσουν: ποιοτικά ρούχα, υποδήματα, παιχνίδια για τους μικρούς μας φίλους, αλλά και μοναδικά προϊόντα για το σπίτι σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές! Αφού προσφέρει μία ευρεία γκάμα προϊόντων, 500 κατηγοριών περίπου. Επίσης η αλυσίδα διαθέτει περιορισμένες συλλογές, σε προϊόντα με ειδική άδεια χρήσης, όπως: Disney, Warner Bros, Universal αλλά και εποχιακές προσφορές.
Η Ιστορία της εταιρίας Pepco
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και ζαλίζουν ! Η εταιρία ιδρύθηκε ως θυγατρική της Pepkor S.A. ενός νοτιοαφρικανικού ομίλου λιανικής πώλησης. Ο Όμιλος λειτουργεί μέσω της Pepco, που ιδρύθηκε το 1999 στην Πολωνία, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα ‘hard discount Poundland’ που ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1990, αλλά και η ‘Brand Dealz’ στην Πολωνία και την Ιρλανδία.
Η δυναμική ανάπτυξη της Pepco, είναι αδιάκοπη, καθώς συναλλάσσεται με 4.066 καταστήματα σε 19 περιοχές όλης της Ευρώπης, εξυπηρετώντας 50 εκατομμύρια αγοραστές κάθε μήνα σε ελκυστικές εκπτωτικές αγορές!
Η εμβέλεια του Ομίλου εκτείνεται πέρα από την Ευρώπη, καθώς διαθέτει γραφεία σε στρατηγικά σημεία: της Νότιας και Ανατολικής Ασίας. Μετά την ίδρυση 1188 καταστημάτων στην Πολωνία, η Pepco επεκτάθηκε και σε άλλες χώρες όπως: Τσεχία, Σλοβακία, Λιθουανία, Κροατία, Εσθονία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία, Γερμανία, Ελλάδα κ.α.
Η Pepco αναγνωρίζεται ευρέως ως μία από τις ισχυρότερες μάρκες και τις πιο δυναμικές εταιρίες της Πολωνίας, κερδίζοντας σημαντικά βραβεία όπως το: ‘Forbes Diamond Award’ ως μία από τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες εταιρίες της χώρας και το ‘Super brand Award’, για την ποιότητα και την εμπιστοσύνη μεταξύ των Πολωνών καταναλωτών.
Κάθε χρόνο η Pepco ανοίγει κατά μέσο όρο, 300 νέες τοποθεσίες και εισέρχεται σε τουλάχιστον 2 νέες ευρωπαϊκές αγορές. Την τελευταία δεκαετία, ο αριθμός των εργαζομένων έχει δεκαπλασιαστεί, διαθέτει 25.000 υπαλλήλους σε 17 ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα η Pepco, έχει προσλάβει πάνω από 150 εργαζομένους, κατά τον πρώτο χρόνο παρουσίας της.
Το προφίλ των πελατών της Pepco
Το πελατειακό κοινό των καταστημάτων Pepco είναι κυρίως γυναίκες περίπου 39 ετών, με ένα ή δύο παιδιά. Εννέα στους δέκα πελάτες (92%) χρησιμοποιούν το διαδίκτυο και πάνω από τους μισούς, το 55%, έχει παιδιά ηλικίας 14 ετών και κάτω, ενώ το εισόδημα των πελατών της ανέρχεται κατ’ άτομο στα 475 ευρώ και ανά νοικοκυριό στα 1.200 ευρώ.
Η Pepco στην Ελλάδα
Στόχος της εταιρίας είναι να τοποθετεί τα καταστήματά της σε μεγάλα Εμπορικά Κέντρα και σε πυκνό- κατοικημένες περιοχές! Η Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Νότιας Ευρώπης Anca Rady, αναφέρει ότι: «η γειτνίαση με μεγάλα καταστήματα τροφίμων, είναι κάτι που συνηθίζεται στις αγορές που αναπτύσσεται η Pepco»
O Operation Manager της Βουλγαρίας και της Ελλάδας, Bogdan Grigoriu, δήλωσε στην εφημερίδα ieidiseis ότι: «Το άνοιγμα του καταστήματος στην Ελλάδα, έρχεται μετά από μία εκτενή έρευνα αγοράς, σε όλη τη χώρα και είμαστε βέβαιοι ότι η υπόσχεσή μας για ποιότητα, ελκυστικές τιμές και βραβευμένη εξυπηρέτηση πελατών, θα χτιστεί πάνω στην επιτυχία επέκτασης της Pepco και θα αποδειχθεί δημοφιλής στους Έλληνες πελάτες μας».
Τα ρεπορτάζ αγοράς & τα προϊόντα που παρουσιάζονται στο moneyview.gr είναι επιλογές των συντακτών δεν έχουν εμπορικό σκοπό, ούτε αποφέρουν διαφημιστικά έσοδα.