Τετάρτη, 27 Σεπτεμβρίου, 2023
  • Login
No Result
View All Result
Money View
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • MONEY TALK
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ESG
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • LIFE & CULTURE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • MONEY TALK
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ESG
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • LIFE & CULTURE
No Result
View All Result
Money View
No Result
View All Result
Home ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πόσο προσέχουν & τί περιμένουν οι Έλληνες από τις διαφημίσεις;

Έρευνα Profiles από την Focus Bari | YouGov, πως αντιμετωπίζουν σήμερα οι καταναλωτές τις διαφημίσεις

by MoneyView Team
18 Μαΐου, 2022
in ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πόσο προσέχουν & τί περιμένουν οι Έλληνες από τις διαφημίσεις;

Photo: interbus.gr

Iδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι απόψεις των Ελλήνων για τις διαφημίσεις στην εποχή μας:  με την πληθώρα μηνυμάτων να αυξάνεται συνεχώς, με τον συνδυασμό των παραδοσιακών και νέων Μέσων, αλλά και με την ανερχόμενη «προσωποποιημένη» διαφήμιση, οι καταναλωτές εκφράζουν την γνώμη τους για τις διαφημίσεις εν έτη 2022.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της συνεχούς, πανελλαδικής έρευνας Profiles της Focus Bari | YouGov, φαίνεται ότι:

  • Το κοινό πολυδιασπάται με αποτέλεσμα να είναι σχετικά περιορισμένες οι αναλογίες που δηλώνουν ότι προσέχουν τις διαφημίσεις στα διαφορετικά Μέσα.
  • Η τηλεόραση—παρ’ ότι κύριο Μέσο—φαίνεται ότι δεν έχει τόσο καλή εικόνα ως προς τις διαφημίσεις.
  • Ως προς τις προσωποποιημένες διαφημίσεις, το κοινό «διχάζεται» σε εκείνους που τις αποδέχονται, αλλά και σε εκείνους που τις αποφεύγουν ή κι ακόμα τις φοβούνται!
  • Παράλληλα, φαίνεται ότι οι αξίες που προβάλει μια μάρκα, καθώς και η ενασχόλησή της με σημαντικά πολιτικά ή/και κοινωνικά θέματα επηρεάζουν είτε θετικά είτε αρνητικά την διάθεση των καταναλωτών να την αγοράσουν.
  • Τέλος, είναι σημαντική η αναλογία κοινού—ιδιαίτερα οι μεγαλύτερες ηλικίες—που αισθάνονται ότι οι διαφημίσεις δεν εκπροσωπούν τον πραγματικό τρόπο ζωής τους, ενώ επιθυμούν περισσότερο «απλούς, καθημερινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις ώστε να μπορούν να ταυτιστούν.

Δείτε εδώ την έρευνα Profiles της Focus Bari | YouGov

Tags: Focus Bariδιαφήμισηκαταναλωτές
ShareTweet
MoneyView Team

MoneyView Team

https://moneyview.gr

Related Posts

Έρευνα της Focus Bari: Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;

Έρευνα της Focus Bari: Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;

by MoneyView Team
25 Σεπτεμβρίου, 2023

Η αλλαγή της οικονομικής κατάστασης, οι μισθοί και η ακρίβεια έχουν αποτελέσει σημαντικούς παράγοντες στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών όλων...

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Kοντά στους πληγέντες με παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας

Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Kοντά στους πληγέντες με παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας

by MoneyView Team
20 Σεπτεμβρίου, 2023

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών για μια ακόμη φορά βρίσκεται στο πλευρό των συνανθρώπων μας, που δοκιμάζονται από τις καταστροφικές πλημμύρες,...

Το 96% των νέων στην ΕΕ χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο

Το 96% των νέων στην ΕΕ χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο

by MoneyView Team
14 Ιουλίου, 2023

Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων στην ΕΕ χρησιμοποιεί το διαδίκτυο καθημερινά κυρίως για συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως προκύπτει...

Μύκονος: Μείωση σχεδόν 30% στις αφίξεις στο πρώτο τετράμηνο του 2023

Μύκονος: Μείωση σχεδόν 30% στις αφίξεις στο πρώτο τετράμηνο του 2023

by MoneyView Team
18 Ιουνίου, 2023

Σε νέο ρεκόρ οδεύει φέτος ο τουρισμός στην Ελλάδα. Παρ΄ όλα αυτά στη Μυκόνο, τη "ναυαρχίδα" της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας,...

Σ. Ζαντανίδης: Αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης για φέτος το καλοκαίρι

Σ. Ζαντανίδης: Αύξηση της κίνησης στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης για φέτος το καλοκαίρι

by MoneyView Team
17 Ιουνίου, 2023

Ο αερολιμενάρχης του αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης “Δημόκριτος”, Δρ. Στυλιανός Ζαντανίδης  μίλησε στο evrospost.gr, για τις προσδοκίες του, όσον αφορά την κίνηση για φέτος το καλοκαίρι,...

Next Post
Εγκαίνια του πρώτου Eλληνικού σταθµού ανεφοδιασµού οχηµάτων Yδρογόνου (H2)

Εγκαίνια του πρώτου Eλληνικού σταθµού ανεφοδιασµού οχηµάτων Yδρογόνου (H2)

Please login to join discussion

MONEY NEWS FEED

EBRD: Προβλέπει ανάπτυξη 2,4% φέτος & 2,3% το 2024 στην Ελλάδα

EBRD: Προβλέπει ανάπτυξη 2,4% φέτος & 2,3% το 2024 στην Ελλάδα

by MoneyView Team
1 ώρα ago
Πανσέληνος στη Δήλο, με τον Δημήτρη Παπαδημητρίου | Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου

Πανσέληνος στη Δήλο, με τον Δημήτρη Παπαδημητρίου | Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου

by Μυρτώ Αξελεράντου
22 ώρες ago
Κρι – Κρι: Στα € 21,19 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο α’ εξάμηνο 2023 έναντι €4,06 εκ. το 2022

Κρι – Κρι: Στα € 21,19 εκατ. τα καθαρά κέρδη στο α’ εξάμηνο 2023 έναντι €4,06 εκ. το 2022

by MoneyView Team
24 ώρες ago
Εθνική Τράπεζα: Έκδοση ομολόγων Tier 2 ύψους  € 500 εκατ. με απόδοση 8,0%

Εθνική Τράπεζα: Έκδοση ομολόγων Tier 2 ύψους € 500 εκατ. με απόδοση 8,0%

by MoneyView Team
1 ημέρα ago
Optima Bank: Από € 6,4 έως € 7,2 η τιμή διάθεσης

Optima Bank: Από € 6,4 έως € 7,2 η τιμή διάθεσης

by MoneyView Team
1 ημέρα ago
Cenergy: Aναλαμβάνει σύμβαση για τον αγωγό του Πλωτού Σταθμού Αποθήκευσης & Αεριοποίησης (FSRU) στην Ιταλία

Cenergy: Aναλαμβάνει σύμβαση για τον αγωγό του Πλωτού Σταθμού Αποθήκευσης & Αεριοποίησης (FSRU) στην Ιταλία

by MoneyView Team
2 ημέρες ago
Δείκτης Οικονομικής Ελευθερίας στον Κόσμο: Άνοδος 8 θέσεων της Ελλάδας σε σχέση με πέρσι – Kατατάσσεται 72η από 165 χώρες

Δείκτης Οικονομικής Ελευθερίας στον Κόσμο: Άνοδος 8 θέσεων της Ελλάδας σε σχέση με πέρσι – Kατατάσσεται 72η από 165 χώρες

by MoneyView Team
2 ημέρες ago
Έρευνα της Focus Bari: Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;

Έρευνα της Focus Bari: Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;

by MoneyView Team
2 ημέρες ago
Τα οφέλη των ελληνικών τραπεζών από την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας

Τα οφέλη των ελληνικών τραπεζών από την ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας

by MoneyView Team
3 ημέρες ago
Εβροφάρμα: Καθαρά κέρδη €1,416 εκατ. στο α’ εξάμηνο 2023

Εβροφάρμα: Καθαρά κέρδη €1,416 εκατ. στο α’ εξάμηνο 2023

by MoneyView Team
5 ημέρες ago

Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, είναι καθαρά ενημερωτικό και δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση επενδυτική συμβουλή,
ούτε υποκίνηση για συμμετοχή σε οποιαδήποτε συναλλαγή που θα ληφθεί με βάση τις πληροφορίες αυτές.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ • ΑΓΟΡΕΣ • MONEY TALK • ΚΟΣΜΟΣ • ESG • ΠΟΛΙΤΙΚΗ • ΚΟΙΝΩΝΙΑ • ΑΠΟΨΕΙΣ • LIFE & CULTURE

Culpa Finance & Media

Επικοινωνία : info@moneyview.gr
Διαφήμιση : ads@moneyview.gr

© 2021 moneyview.gr - Σχεδιασμός & Κατασκευή ιστοσελίδας: ASK Websites

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • MONEY TALK
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ESG
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
  • LIFE & CULTURE
No Result
View All Result

© 2021 Moneyview.gr

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In