Η Ελλάδα ετοιμάζεται να υποδεχθεί τη Snappi, την πρώτη ελληνική ψηφιακή τράπεζα (neobank) που απέκτησε άδεια λειτουργίας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ). Με επίσημη έναρξη λειτουργίας που αναμένεται το δεύτερο τρίμηνο του 2025, η Snappi φιλοδοξεί να φέρει μια νέα εποχή στο ελληνικό τραπεζικό τοπίο, συνδυάζοντας την αξιοπιστία των παραδοσιακών τραπεζών με την καινοτομία της τεχνολογίας fintech.
Ένα νέο είδος τραπεζικής εμπειρίας
Με ήδη 10.000 προεγγραφές στη λίστα αναμονής, η Snappi υπόσχεται να προσφέρει ολοκληρωμένες προσωπικές και επιχειρηματικές τραπεζικές υπηρεσίες μέσα από μια εύχρηστη, ψηφιακή εφαρμογή, χωρίς την ανάγκη φυσικών υποκαταστημάτων. Η τραπεζική της άδεια διασφαλίζει ότι οι καταθέσεις των χρηστών προστατεύονται έως και 100.000 ευρώ, σύμφωνα με το ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο.
Βασικές λειτουργίες και χαρακτηριστικά
-
Δωρεάν άνοιγμα λογαριασμού απευθείας από το κινητό, μέσα σε λίγα λεπτά.
-
Ψηφιακή και φυσική χρεωστική κάρτα Mastercard® για καθημερινές συναλλαγές, που μπορεί να προστεθεί και στο ψηφιακό πορτοφόλι (wallet).
-
Γρήγορες και ασφαλείς μεταφορές (εγχώριες και διεθνείς), πληρωμές λογαριασμών, IRIS και SEPA.
-
Υπηρεσία τύπου “Buy Now, Pay Later” για ευέλικτες αγορές.
-
Εργαλεία διαχείρισης χρημάτων και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για οικονομική ενδυνάμωση των χρηστών.
-
Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 μέσω τηλεφώνου και chat από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό.
Η Snappi είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της fintech Natech, με έδρα τα Ιωάννινα, και της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία έχει επενδύσει δυναμικά στο εγχείρημα. Στόχος της εταιρείας, όπως παρουσιάστηκε στη συνέντευξη Τύπου, είναι να εξελιχθεί σε μια ελληνική εκδοχή της Revolut, προσφέροντας διαρκώς εξελισσόμενα προϊόντα που συνδυάζουν την απλότητα, την ταχύτητα και την ασφάλεια. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στην κοινωνική υπευθυνότητα, καθώς η Snappi ενσωματώνει λειτουργίες και εμπειρίες που ενισχύουν τη βιωσιμότητα και ένα sustainable lifestyle.
Μια neobank που νοιάζεται
Η Snappi θέτει στο επίκεντρο τον σύγχρονο χρήστη — κυρίως τη νέα γενιά, τους Gen Z και τους millennials. Όπως ανέφερε η Διευθύνουσα Σύμβουλος Dr. Γκαμπριέλα Κίντερτ, στόχος είναι να παρέχεται ευχάριστη, προσαρμοσμένη τραπεζική εμπειρία, που θα συμβαδίζει με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τον τρόπο ζωής των χρηστών.
Η CEO της Snappi, Gabriella Kinder, παρουσίασε τα σχέδια της εταιρείας για την επέκταση των υπηρεσιών της, με έμφαση στην προσφορά μιας καινοτόμας ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας. Συγκεκριμένα, αναφέρθηκε ότι μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2025 θα εγκαινιαστεί το «Snappi Hub» στην πλατεία Κοραή, ένας φυσικός χώρος που θα λειτουργήσει ως κέντρο εκπαίδευσης και υποστήριξης των πελατών σε θέματα οικονομικής φύσεως.
Ο στόχος της Snappi είναι να επαναπροσδιορίσει την ψηφιακή τραπεζική εμπειρία στην Ελλάδα, με το Snappi Hub να αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Μέσω αυτού του χώρου, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τη σχέση της με τους πελάτες, προσφέροντας εκτός από ψηφιακές υπηρεσίες και προσωπική επαφή, με στόχο την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και την καλύτερη εξυπηρέτηση.
Τέλος, η Kinder τόνισε τη φιλοσοφία της εταιρείας με το μότο «Όλα ξεκινούν από τον πελάτη», υπογραμμίζοντας τη σημασία της ταχείας προσαρμογής και της εστίασης στις ανάγκες των χρηστών. Εξήγησε ότι η Snappi διαθέτει μια μοναδική θέση στην αγορά, συνδυάζοντας την τεχνολογική καινοτομία των fintech με μια προσιτή και ανθρώπινη προσέγγιση, γεφυρώνοντας έτσι το κενό μεταξύ παραδοσιακών τραπεζών και σύγχρονων ψηφιακών λύσεων.