Τα € 63 έφτασε η μέση τιμή του καλαθιού στις αγορές που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024), σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (1-16/4/2023).
Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (€ 258 κατά μέσο όρο) και τα Sneakers (€ 76 μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%.
Αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών
Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Σημειώνεται, ότι αύξηση σχεδόν 17% παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, γεγονός που αποδεικνύει την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές.
H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery.
Όσον αφορά τους τρόπους πληρωμών στις online αγορές οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα ‘‘Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα € 340 κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας € 50 κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας € 56 κατά μέσο όρο.