Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο του concept sedan Vision-S, η Sony ανέφερε πως είναι έτοιμη για την κατασκευή αυτοκινήτων. Χθες, Τρίτη 5 Ιανουάριου στην έκθεση CES 2022 στο Las Vegas, ανακοίνωσε ένα νέο τμήμα της εταιρείας- Sony Mobility Inc. -, καθώς και ένα νέο πρωτότυπο ηλεκτρικό SUV, το Vision-S 02.
Το SUV Vision-S 02 βασίζεται στο sedan Vision-S 01, το οποίο η Sony ξεκίνησε να δοκιμάζει πέρυσι στους δρόμους. Το απότομο, συμπαγές σχήμα του θυμίζει το Tesla Model Y, καθώς με μήκος 192,7 ίντσες, πλάτος 76,0 ίντσες και ύψος 65,0 ίντσες, το SUV Vision-S έχει περίπου το ίδιο μέγεθος.
Το Vision-S 02 τροφοδοτείται από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, ο καθένας από τους οποίους παράγει 200 κιλοβάτ, ή περίπου 268 ίππους ο καθένας, συνολικά 400kW (536hp), ενώ κινείται σε τροχούς 20 ιντσών και λέγεται ότι ζυγίζει 5.467 λίβρες. Ανάμεσα στις τεχνικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και η αερανάρτηση, η οποία αυξάνει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έως και τα 15,7 εκατοστά. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι στα 240 χλμ./ώρα (149 μίλια/ώρα) και επιταχύνει από στάση 0-100km/h (0-62mph) σε 4,8 δευτερόλεπτα. Δεν έχουμε ακόμα πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα, την τιμή ή το μέγεθος της μπαταρίας.
Στο εσωτερικό, η Sony λέει ότι το SUV Vision-S μπορεί να υποστηρίξει θέσεις τεσσάρων ή επτά επιβατών. Ο τελευταίος αλλάζει τις πίσω καρέκλες του οδηγού με μια διάταξη τριών άκρων με δύο επιπλέον θέσεις στην επιστροφή. Δεδομένου του συμπαγούς μεγέθους, δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι η τρίτη σειρά θα είναι με κανέναν τρόπο άνετη, αλλά και πάλι, αυτό είναι απλώς μια ιδέα.
Το Vision-S 02 SUV έχει την ίδια οθόνη πλήρους πλάτους που είδαμε για πρώτη φορά στο sedan Vision-S 01, με τρεις οθόνες ενσωματωμένες στο ενιαίο περίβλημα. Οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων διαθέτουν επίσης ένα ζευγάρι οθόνες πολυμέσων. Ως εταιρεία με μεγάλη εμπειρία με ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης και συσκευές πολυμέσων, να περιμένετε άφθονη πρόσβαση σε μουσική, ταινίες και παιχνίδια στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου – μαζί με τρισδιάστατο ήχο μέσω ηχείων μεμονωμένων καθισμάτων.
Φυσικά κανένα πρωτότυπο αυτοκίνητο δεν θα ήταν ολοκληρωμένο χωρίς αισθητήρες αυτόνομης κίνησης και η ιδέα της Sony περιλαμβάνει 40 αισθητήρες χωρισμένους μεταξύ κάμερες, ραντάρ, υπερήχων και lidar για εργασίες αυτόνομης οδήγησης και στάθμευσης.
Όταν η Sony παρουσίασε το Vision-S 01 στην CES 2020, η εταιρεία ανέφερε ότι συνεργαζόταν με την Magna-Steyr στην Αυστρία για να πιστοποιήσει την οδική καταλληλότητα του sedan. Θα συνεχιστεί η συνεργασία της Magna με το νέο τμήμα Sony Mobility; Αυτό το κομμάτι είναι ασαφές. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι το νέο αυτοκίνητο της Sony μπορεί να βγει στο δρόμο νωρίτερα από ό,τι πιστεύαμε αρχικά.